Strona uprp.pl korzysta z plików cookie. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie.X

Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej


2019-06-26

Gen Z Insights: Marki i podróbki produktów

Miło nam zaprezentować opublikowany niedawno przez International Trademark Association (INTA) - raport Gen Z Insights: Marki i podróbki produktów.

Międzynarodowe badanie naukowe pokazuje zachowanie Gen Z - największej grupy konsumentów na świecie do 2020 r. – w kontekście ich relacji z markami i postawy wobec podrabianych produktów. Badanie w wyjątkowy sposób sprawdza jakimi kryteriami kieruje się Gen Z w zakresie zakupu prawdziwych lub podrobionych towarów. Badanie polegało na wirtualnych dyskusjach z 30 grupami z czterech państw w sierpniu i wrześniu 2018 r. Następnie w listopadzie 2018 r. przeprowadzono ankietę online w 10 państwach tj.: Argentyna, Chiny, Indie, Indonezja, Włochy, Japonia , Meksyk, Nigeria, Rosja i Stany Zjednoczone. Na wybór tych państw złożyło się wiele czynników, w tym stopień zaludnienia, powszechność podrabianych towarów i poziom rozwoju gospodarczego.

Aby uzyskać szczegółowe informacje z 10 raportów krajowych, odwiedź stronę.


  •