URZĄD PATENTOWY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ


2017-03-13

Głos jak odcisk palca. Polski start-up chce zastąpić hasła dźwiękiem ludzkiego głosu

Innpoland.pl

Z opracowanych przez start-up z Gdańska technologii korzystają już dwa polskie banki. • „Podaj swój numer klienta, a następnie dziesiątą cyfrę telekodu”. „Poproszę o pański adres”. „Proszę o odpowiedź na pytanie identyfikacyjne: jaki jest pański ulubiony kolor? Jak nazywała się pańska pierwsza miłość?” - ktokolwiek kontaktował się kiedyś z infolinią, procedury banków, operatorów czy konsultantów zna na pamięć. Za sprawą gdańskiej firmy VoiceLab rutynowe pytania, kody i hasła znikną.

http://innpoland.pl/126997,glos-jak-odcisk-palca-polski-start-up-chce-zastapic-hasla-dzwiekiem-ludzkiego-glosu
  •  


PRZEGLĄD PRASY


Wyszukaj Artykuły

Słowa kluczowe

Z okresu

od:  kalendarz
do:  kalendarz

Wyniki wyszukiwania

Proszę wprowadzić zapytanie

Przegląd prasy

Archiwum Przeglądu Prasy