URZĄD PATENTOWY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ


2017-03-06

Konsument przyszłości jest kobietą. Producenci zrozumieli, kto ma realną władzę

Innpoland.pl

Banki, firmy motoryzacyjne, a nawet producenci męskich garniturów. Coraz więcej marek przestaje walczyć o uwagę mężczyzn. Dlaczego? W końcu zrozumieli, że decyzje zakupowe podejmują kobiety.

Na własnej skórze przekonała się o tym polska sieć sklepów z męską odzieżą Piechocki, która bezskutecznie próbowała sprzedać swoje garnitury. Sytuacja uległa poprawie po interwencji speców od pozycjonowania reklam mobilnych. Piechocki zlecił firmie Selectivv realizację marketingowej kampanii reklamowej na terenie Poznania. A konkretnie w galeriach handlowych, gdzie znajdowały się sklepy sieci. Początkowo Piechocki adresował swój przekaz tylko do mężczyzn. Zainteresowanie było znikome. Wtedy Selectivv zaproponował poszerzenie grupy również o kobiety. Po zaimplementowaniu tej zmiany firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży w sklepach w stolicy Wielkopolski. Dlaczego? Kobiety zaczęły przyprowadzać partnerów do Piechockiego, żeby wybrać dla nich nowe ubrania.

Więcej: http://innpoland.pl/130655,konsument-przyszlosci-jest-kobieta-producenci-zrozumieli-kto-ma-realna-wladze


  •  



Wyszukaj Artykuły

Słowa kluczowe

Z okresu

od:  kalendarz
do:  kalendarz

Wyniki wyszukiwania

Proszę wprowadzić zapytanie

Przegląd prasy

Archiwum Przeglądu Prasy