URZĄD PATENTOWY RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ


2017-03-07

Używasz tylko Facebooka? To błąd. Bez tego duszka nie podbijesz serc młodych internautów

Innpoland.pl

Snapchat, aplikacja do przesyłania krótkich filmów i podpisanych zdjęć, jak każde social media nadaje się do promowania marek. To jednak bardzo specyficzne narzędzie promocji

Żywot duszka. W swojej dotychczasowej historii, a nie jest ona długa – bo urodzony w 2010 roku Snapchat nadal cieszy się młodością – darmowa aplikacja na smartfony i tablety nie narzekała na brak powodzenia. Pomysł wysyłania krótkich i szybko znikających filmików czy zdjęć z podpisami do swoich znajomych narodził się (jak to w amerykańskim śnie) w głowach kreatywnych studentów. Evan Spiegel i jego koledzy na Uniwersytecie Stanforda swemu dziecku nadali najpierw imię Picaboo, ale dwa lata później ochrzcili go mianem, z którego dzisiaj słynie na cały świat – Snapchat.

Dodano narzędzia tworzenia i sprzedawania materiałów reklamowych w serwisie, wprowadzono też nowe formaty reklam. Ku niezadowoleniu części lojalnych użytkowników Snapa, którzy musieli pogodzić się z tym, że ich społecznościowy ulubieniec staje się również zabawką, po którą sięgają firmy i inwestorzy. W Polsce w takiej roli zaczęto go widzieć mniej więcej w 2014 roku.

Więcej: http://innpoland.pl/133383,uzywasz-tylko-facebooka-to-blad-bez-tego-duszka-nie-podbijesz-serc-mlodych-internautow
  •  



Wyszukaj Artykuły

Słowa kluczowe

Z okresu

od:  kalendarz
do:  kalendarz

Wyniki wyszukiwania

Proszę wprowadzić zapytanie

Przegląd prasy

Archiwum Przeglądu Prasy